onsdag 25 maj 2011

Gladiatorerna är tillbaka och snyggast är Toro!



Snart kör TV4 igång Gladiatorerna igen. Det var lite oväntat, för det stod väl inte så högt i kurs sist det sändes? Men men! Man behöver inte ha på ljudet och man behöver inte heja på nån, men man kan titta på Gladiatorerna! Framförallt snyggingen Toro. När jag blir stor skall jag ha samma kropp som honom. Eller så skall jag bara ha honom, jag vet inte hur det blir riktigt.

Sammanlagt blir det 1,3 ton muskler som skall fightas mot de tävlande, så jag hoppas de förstärkt golvet där det skall spela in avsnitten, skulle ju bli lite antiklimax om golvet rasade. Eller så skulle det bli väldigt kul TV.

TV4 har en liten trailer där du kan kika på alla Gladiatorerna:
H%C3%A4r%20%C3%A4r%20de%20nya%20gladiatorerna

Nä nu får det bli en sista bild på Toro igen, så ses vi framför TVn när det börjar sändas senare i år!

Båda bilderna på Toro är hämtade från hans egen blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar