onsdag 7 september 2011

Bildbloggen man bara måste älska

Bildbloggar är bland det bästa som finns. Framför allt när det är snygga bilder som talar till mig direkt, och som man märker är ocensurerade och avskalade. http://dustypink.tumblr.com. Här känner man att vad som helst kan dyka upp på någon bild. Det är allt från vackra naturbilder till avklädda män, och allt känns väldigt äkta, även om många säkert är arrangerade. Bilderna talar sitt eget språk, och text är överflödiga. Jag låter min fantasi  tolka bilderna och hey presto så finns det en story till varje bild. 

Bloggen drivs av en kille som heter Nicklas Hultman, en person som jag varit bekant med i många år, och som jag tycker är väldigt intressant, mycket på grund av det han skapar.  Många av bilderna har han nämligen tagit själv, vilket gör bloggen extra intressant! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar