tisdag 2 augusti 2011

Pride har börjat och snart åker vi upp


På torsdag åker vi upp till Stockholm och Stockholm Pride!
Det skall bli så skoj! Skall försöka blogga under tiden jag är uppe, så som det är tänkt att man skall använda sin blogg nuförtiden :) Mer personlig och massa bilder.

Torsdag kväll vet jag inte vad vi gör, men jag antar det blir ett besök till Prideområdet och tittar vad som händer där. Sedan är det öppet hus på SLM så det är inte omöjligt att man slinker ner där.

Fredag är det Stockholm Mega Bear Party, det vill man ju gärna gå på, men det får inte bli för sent för min del, för kl 12 på lördagen skall jag stå någorlunda nykter på Bee Bars Flak och tillsammans med DJ Micke Hjernestam spela musik för alla som går med i paraden bakom och på Bee Bars flak!

Vad som händer efter paraden har jag ingen aning om, både Magnus och jag är öppna för förslag ;) Kanske hamnar vi på SLM då med, man vet aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar