fredag 26 augusti 2011

Kändisar som skulle få dunka mig gul och blå

Alla fantiserar ju om att ha sex med kändisar. Alla har säkert drömt om att man haft sex med någon skådis, sångare eller nån annan B-kändis, typ Big Brother-tävlande eller bloggare (?) :)

Här kommer mina topp 5 som jag inte skulle säga nej till!

1) Joe Manganiello. Jag hoppas han inte skrivs ut ut True Blood på länge, och att de inte slutar med hans nakenscener. Vi vill se mer av honom, på alla sätt! Woof!


2) Ola Rapace. Det var ju tråkigt att han gjorde slut med Naomi. Verkligen. Nu är han singel och tillgänglig. Frågan är bara om man har nån chans? Kanske genom ett glory hole? Slurp!


3) Alexander Skarsgård Hans pappa var snygg på sin tid, men Alexander slår honom tror jag. Han är lång, tränad och dessutom en bra skådis. Att han sedan inte räds att vara naken framför kameran försämrar ju inte det hela! :)


4) Francois Sagat. Porrskådisen som är sjukt sexig, och som dessutom verkar vara rätt skoj, han är inte rädd för att posera för olika fotografer i alla möjliga olika utstyrslar. Me like. A lot!


5) Bruce Willis Okej lite osäker på hur han ser ut idag, men på det glada 90-talet var han enormt sexig och hade en utsrålning som bara osade S-E-X. Mumma!


Vilka är dina favoriter? Vem skulle få komma in i din port, så att säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar