torsdag 14 juli 2011

QX Magazine - Gaytidningen för alla som bor i och besöker London

Det första jag alltid gör när jag kommer till London är att hämta ett ex (gratis, precis som QX i Sverige, fast dessa två tidningar har inget med varandra att göra) för att kolla upp vad som händer. I den finns allt man behöver veta, barer, klubbar, fetishställen och senaster skvallret om vad som hänt i bögvärlden.

Dessutom är det ofta dance charts med i tidningen, vad som spelas på alla "rätta klubbar" där borta och så är det alltid kul skribenter med som till exempel Dusty 'o'.

Idag såg jag att deraa hemsida är omgjord, och den känns lite modernare nu, även om designen känns hopplöst brittisk. Men men, det är som med deras inrednings-smak, den är alltid gräslig. De där Simon och Tomas skulle ALDRIG få styla om hemma hos mig. Lila prickar på väggarna och turkosa lampor, nej tack!

För dig som vill ladda ner senaste numret av tidningen, så finns den också på hemsidan, både som blädderbar online, men även ledladdningsbar pdf.

Kolla in sidan här! Deras hemsida har jag mer och mer besökt på senare år, inte bara när jag skall resa till London. Det finns alltid nåt kul att kolla på i den här tidningen, så kolla in på sidan nån gång i vecka, för ett nytt nummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar