fredag 17 juni 2011

Jag kommer spela på Bee Bar-flaket under Prideparaden!

Längtar till augusti! Då är det ju Stockholm Pride! Och extra glad är ju jag, DJ Dolly, för jag fick förfrågan av Bee Bar (tack Markus) om jag ville DJa tillsammans med DJ Micke Hjernestam under paraden! Wow! Klart jag vill! Vilken grej att få ett helt entourage av folk dansa till musiken man spelar mitt på en öppen gata, hur högt som helst! Jag är hedrad av att fått förfrågan att spela, kommer bli jättekul!! Har redan börjat fundera ut musik som man måste ha med i en parad. :)

Ni som vill dansa med mig under paraden, leta upp Bee Bar-floaten (den kommer synas, lite lätt orange sådär) så dansar vi tillsammans hela vägen från Zinkensdamm till Kungsträdgården! Such fun!

Bee Bars float förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar